fredag, marts 11, 2005

Klart Skib!

Jeg har bestilt sneglehegn idag - i angst for at der skulle blive udsolgt i samme øjeblik folk kom ud i deres haver og så de små bæster komme frem i tusindevis. To kvadrater til dyrkning af salat i køkkenhaven - og faktisk tror jeg også at det kommer til at se pænt ud med to veldefinerede grønne firkanter.

Jeg har også overvejet at købe "sneglekraver" til de dahliaer der skal stå i køkkenhaven, men de er fantastisk dyre. I stedet tror jeg at man kan bruge potter eller små plasticspande som man skærer bunden af. Det tror jeg at jeg vil forsøge mig med.

Endnu er det hele jo i dvale, men efter frost kommer tø, og så skal vi i gang derude. Man er jo også så vant til temperaturerne nu, at 2 graders varme får én til at smække jakken op.

Med sneglehegn og frøposer på lager kan vi slå klart skib - foråret kan bare komme an.

Ingen kommentarer:

 
Site Meter