mandag, marts 09, 2009

Molboprojekter

Molbo-projekter er projekter som man indlader sig på, fordi man så gerne vil opnå slutresultatet, men hvor man samtidig så udmærket ved at man aldrig i 100.000 år vil lykkes med projektet. Vi kan i flæng nævne Kaffe Fassett-strik, quiltede sengetæpper og tørklæder der består af 91 små hæklede dobbeltblomster.

Lathyrus er et molboprojekt. For mig. Du kan sikkert godt lave store, fine, buskede, blomsterfyldte ærteblomsthække i din have. Jeg kan sgu' ikke. Jeg er alathyrel; et lathyrus-analfabet.

Men molboer er nu engang molboer, og jeg har endnu engang bestilt lathyrusfrø og samlet papruller til at så i og jeg-skal-gi-dig-ska-jeg.

'Charlie's Angel' (ses herunder), 'Lord Nelson' og 'Albutt's Blue' - velkommen til Mols.






Ingen kommentarer:

 
Site Meter