tirsdag, april 17, 2007

Og Vejret...

Ikke så snart har jeg proppet dahliakolde i krukker, før folk begynder at ævle om nattefrost!! Heldoigvis har DMI taget det lidt i sig igen; der er ikke udsigt til nattefrost i min del af verden, ihvertfald. Håber jeg da.

Som tidligere skrevet, det ville ikke slå knoldene ihjel med et enkelt svirp, men det ville sætte dem lidt tilbage.

På grund af reklamens magt har jeg brugt en ny krukkejord der hedder "Osmo". Der er iblandet noget lavapulver/polymer, og på sækken står der med store bogstaver -50%. Altså at man skal vande mindre, eller mindre tit. Dahlia i vores krukker skulle sidste gang (forrige år) vandes minimum to gange om dagen, og det håber jeg bliver nemmere i år med denne højteknologiske krukkejord!

Ja, OK, håbet er da lysegrønt.

Ingen kommentarer:

 
Site Meter